Se connecter / S'enregistrer
Votre question

mon probleme c est app error 200

Tags :
  • blackberry
  • Téléphones mobiles
Dernière réponse : dans Mobiles
6 Janvier 2012 12:25:30

voila mon black berry 8520 quand je l allume il ya juste l ecrant blanc et apres quelques munite il marque app error 200 rest svp aider moi a le debloquer merci du grand geste

Autres pages sur : probleme app error 200

6 Janvier 2012 13:17:28

si t'es pas bon en anglais , fais moi signe :

APP Error 200 Reset

Resolution
Re-install the BlackBerry® Device Software and applications to the BlackBerry smartphone by completing the following steps:

Connect the BlackBerry smartphone to the computer.
Open BlackBerry Desktop Manager.
Double-click Application Loader. The Application Loader Wizard appears. You may need to unplug and re-attach the USB cable to the BlackBerry smartphone at this point for it to be recognized by Application Loader.
Click Next.
Choose the port that the BlackBerry smartphone is connected to and click Next.
If prompted, type the BlackBerry smartphone password and click Next.
The Device Application Selection screen appears. Select the applications to be loaded onto your BlackBerry smartphone.
If the Device Backup screen appears, choose whether or not to automatically back up the BlackBerry smartphone. Click Next.
Click Next. The Completing the Application Wizard screen appears, displaying all the software that will be loaded to your BlackBerry smartphone.
Click the Advanced button and make sure that Erase all application data and Erase all currently installed applications are both selected.
Note: If the Application Loader is not able to access all of the BlackBerry smartphone data, then both Erase all application data and Erase all currently installed applications will be grayed out.

Click Next, and then click Next again.
Click Finish. The BlackBerry Device Software is now loaded on the BlackBerry smartphone. Do not disconnect the BlackBerry smartphone until the process has completed.
8 Janvier 2012 14:41:22

bonjour svp comment ca marche en francais merci mon cher
Contenus similaires
8 Janvier 2012 15:03:44

mebapart a dit :

Voici mon skype : mehdichater
ajoute-moi et je te guiderai

11 Janvier 2012 16:27:17

Mehdi Chater a dit :
mebapart a dit :

Voici mon skype : mehdichater
ajoute-moi et je te guiderai

slt mehdichater dit connait tu cette erreur que j"ai quand je veux me connecte a un de mes serveur préférais sur Wolfenstein le problème que sa me met quand je veux me connecte UEH ERROR: F0301 je n'ais trouver aucun résulta qui pourrais me dire se que c'est arfff

Cordialement MILK.TER.CREW
28 Janvier 2012 19:15:56

mebapart a dit :
voila mon black berry 8520 quand je l allume il ya juste l ecrant blanc et apres quelques munite il marque app error 200 rest svp aider moi a le debloquer merci du grand geste

Bonjour ce serai pour savoir si ta trouvé une solution pour ton blackberry car j'ai le meme problème.
Tom's guide dans le monde
  • Allemagne
  • Italie
  • Irlande
  • Royaume Uni
  • Etats Unis
Suivre Tom's Guide
Inscrivez-vous à la Newsletter
  • ajouter à twitter
  • ajouter à facebook
  • ajouter un flux RSS