Se connecter / S'enregistrer
Votre question

Faire confiance a steam ?

Tags :
  • Email
  • FPS
  • Jeux
Dernière réponse : dans Jeux et consoles
22 Juillet 2006 20:50:03

Alor voila j'ai recu un email aujourd'hui de la part de steam apparament voici la lettre complete :

Dear Steam user (account name: haku05),

This is an automated message generated by Steam account administration to help you reset your Steam password.

Please enter the following code into the 'Verification Code' field of the 'Forgotten Password' dialog. (Enter the code exactly as written. You can use copy/paste operations to enter the code):

9TWH6o#R

Please also enter the *answer* to the following question into the 'Secret Answer' field of the same dialog:

Quel est le nom de votre animal domestique ?

IMPORTANT: Please do not reply to this message to attempt to reset your password -- that won't work. You must enter the above information into the Steam application.

Signed,

The Steam Support Team
To contact us, email steamsupport@support.steampowered.com

==============
This notification has been sent to the e-mail address you provided when you created your Steam account. For information on Valve's privacy policy, please visit http://www.valvesoftware.com/privacy.htm

Mais je me suis dit que c'est un peu louche pasque j'ai entendu parler de plusieur personne en disant que il se font hacker des compte avec des emails fausse de steam.

Autres pages sur : confiance steam

22 Juillet 2006 21:38:57

J'pense que il n'y a aucun soucis... 'je pense'
22 Juillet 2006 21:43:28

Si as fait la manip "changer le mot de passe" ou "mot de passe oublié" y'a aucun soucis.
Si tu n'as pas fait ça quelqu'un l'as fait à ta place...dans ce cas surement qu'il essaie de te voler ton compte, dans ce cas change ton mot de passe et mets-en un compilqué.
23 Juillet 2006 00:37:47

ok merci
Tom's guide dans le monde
  • Allemagne
  • Italie
  • Irlande
  • Royaume Uni
  • Etats Unis
Suivre Tom's Guide
Inscrivez-vous à la Newsletter
  • ajouter à twitter
  • ajouter à facebook