Votre question

aider moi a choisir ma carte graphique

Tags :
  • Point of view
  • Matériel
Dernière réponse : dans Matériel informatique
29 Septembre 2006 18:54:58

bon jour a tout le monde
j'aime ajouter du carte graphique a mon ordinatuer mais je ne sais pas quelle est le plus aproprie pour moi puisque je le veux pour les nouveazu jeux 3d et voici la liste des carte:

*CARTE VGA POINT OF VIEW PCI EXPRESS NVIDIA GEFORCE 6500 256MB DDR2/TVDVI
*CARTE VGA POINT OF VIEW PCI EXPRESS NVIDIA GEFORCE 6600 256MB DDR2/TVDVI
*Chipset NVIDIA GeForce PCX 5300 Memory 128 MB Memory Bus 64 bit Memory Type DDR 16Mx16 BUS PCI-e x 16 D-SUB Y TV-OUT Y DVI Port Y (DVI-I) VIVO No MultiView Y Tools V-Tuner II **Specifications subject to change without notice**
*Chipset NVIDIA GeForce 6200 with TurboCache Memory 256MB (64MB on board) Memory Type DDR 8Mx16 BUS PCI-e x 16 D-SUB Y TV-OUT Y DVI Port Y (DVI-I) VIVO No MultiView Y Tools V-Tuner II
*Chipset NVIDIA GeForce 6600 Memory 128 MB Memory Bus 128 bit Memory Type DDRIII 8Mx32 BUS PCI-e x 16 D-SUB Y TV-OUT Y DVI Port Y (DVI-I) VIVO No MultiView Y Tools V-Tuner II
*Chipset NVIDIA GeForce 6200 Memory 128 MB Memory Bus 64 bit Memory Type DDR 16Mx16 BUS AGP 8X D-SUB Y TV-OUT Y DVI Port Y (DVI-I) VIVO No MultiView Y Tools V-Tuner II
*CARTE VGA ASUS AGP ATI RADEON 9250GPU 128MB TV/DVI
*CARTE VGA POINT OF VIEW NVIDIA GEFORCE 5500 AGP 256MB DDR+SORTIE TV/DVI
*Chipset ATI RADEON 9600 PRO Memory 128 MB Memory Bus 128 bit Memory Type DDR 8Mx16 BUS AGP 8X D-SUB Y TV-OUT Y DVI Port Y (DVI-I) VIVO No MultiView Y Tools V-Tuner II
*ASUS Features: ASUS GameFace™ Live: ASUS innovative GameFace technology: real time audio/video communication feature elevates the interactive gaming experience by enabling point-to-point video conferencing functions and online gaming to take place simultaneously. ASUS Video Security™ Online: ASUS VideoSecurity Online provides you a flexible and economical security system. It can easily turn your computer into your own security server. ASUS OnScreenDisplay (OSD): OSD allows you to instantly adjust various display settings in almost any PC game without leaving the game. Diversified connectivity, including DVI-D (convertible to VGA), VGA, TV-out High-quality TV output for big screen gaming or presentations Graphics Chip Key Features: Powered by the world's most powerful GPU nVidia® GeForce 6200 NVIDIA® CineFX™ 3.0 engine Powers the next generation of cinematic realism. Full support for Microsoft® DirectX® 9.0 Shader Model 3.0 enables stunning and complex special effects NVIDIA UltraShadow™ II technology Enhances the performance of bleeding-edge games NVIDIA® Intellisample™ 3.0 technology The industry's fastest antialiasing delivers ultra-realistic visuals, with no jagged edges, at lightning-fast speeds. NVIDIA® nView™ multi-display technology Provides the ultimate in viewing flexibility and control for multiple monitors Digital Vibrance Control 3.0 Technology Allows the user to adjust color controls digitally to compensate for the lighting conditions of their workspace, in order to achieve accurate, bright colors in all conditions. On-Chip Video Processor Delivers unmatched video performance, features, and quality. PureVideo combination of high-definition video processor and video decode software delivers unprecedented HD video, stunning picture clarity, smooth video, accurate color, and precise image scaling for all video content to turn your PC into a high-end home theater. Microsoft® DirectX 9, Shader Model 3.0 and OpenGL 1.5 support AGP 8X support (AGP 8X/4X compliant)

aider moi svp et merci beaucoup

Autres pages sur : aider choisir carte graphique

29 Septembre 2006 18:58:28

au lieu de nous mettre toutes les cartes graphique d un site internet (ldlc ?) di nous ton budget , c est mieux quand meme ^^
29 Septembre 2006 21:46:36

merci monsieur pour votre reponce mais tout ces carte graphique ca marche avec mon budget et il ne sont pas d'un site internet mais ils sont de la part de les offre qui ont été posté a moi donc j'aime bien quelle la meilleur carte dpuis ces carte en plus que cette carte sera dirigé vers les jeux video 3D les plus recent
merci pour votre reponce.
Contenus similaires
29 Septembre 2006 21:50:52

Elle sont toutes bof pour les jeux récent. C'est quoi ton budget et je vais trouvé la meilleur carte graphique au niveau de ton budget dans le comparateur de prix de clubic.
29 Septembre 2006 22:01:45

desolé monsieur mon budget et de l'ordre de 100 euro mais certain carte graphique ne sont pas disponnible dans mon pays
merci de votre reponce
29 Septembre 2006 22:33:18

6600Gt Autrement!
29 Septembre 2006 22:36:42

Samtech a raison toutes les cartes que tu viens de nous donner
ne te permettrons pas de jouer au dernier jeux récents
pour un peu plus de 100.00€ n'hésite pas a prendre celle
que te conseil Samtech [:myth06:3]
Tom's guide dans le monde
  • Allemagne
  • Italie
  • Irlande